چهار مستند درباره تور مسافرتی که ممکن است واقعاً نگاه شما به تور مسافرتی را تغییر دهد

به سادگی خانواده فونت منوی کناری، اندازه قلم منوی کناری، وزن قلم منوی کناری، فاصله قلم منوی کناری، تبدیل متن منوی کناری (هیچکدام، بزرگ، کوچک و بزرگ) را تغییر دهید. علاوه بر این، به راحتی اندازه قلم عنوان صفحه، وزن قلم صفحه، فاصله فونت برچسب صفحه و تغییر شکل متن صفحه (هیچ، بزرگ، کوچک، بزرگ) را تغییر تور قشم نوروز – https://safaryaar.com/tour/qeshm-nowruz – دهید. او اولین اتوبوس خود را با این هدف خریداری کرد اما بعداً متوجه شد که عشقش به سفر فراتر از این دو عامل است. فقط برای دو نفر از ما گران است، اما مطمئناً از نظر من ارزشش را دارد. خدمات مسیر سریع بسیار ارزشش را داشت زیرا وقتی به فرودگاه رسیدیم شلوغ بود اما در کمتر از 20 دقیقه از همه چیز عبور کردیم.

ما از خدمات Fast Track و خدمات رفت و برگشت فرودگاه به Hideaway در Royalton استفاده کردیم و Randy و Taj در St. Lucia Travel and Tours فوق العاده بودند! آنها همچنین یک گروه FB دارند که در آن زنان می توانند قبل از سفر یک هم اتاقی پیدا کنند یا با مهمانان زن دیگر ارتباط برقرار کنند. متوجه خواهید شد که پیشروی به سفر شما عمق جدیدی می بخشد – وقتی در کنار مردم محلی کار می کنید، آنها شما را به عنوان یک فرد برابر می بینند، نه به عنوان یک مشتری. همچنین از راهنمایان تور می خواهم قبل از توضیح یک جاذبه کمی صبر کنند زیرا کسانی که پشت اتوبوس نشسته اند وقتی آن را توصیف می کنند نمی توانند آن را ببینند و زمانی که شما آن را ببینید خیلی دیر شده است و راهنمای تور چیز دیگری را توضیح می دهد. تجربه یادگیری ویژه سگ‌ها سورتمه‌ها را می‌بینند و دیوانه می‌شوند تا سورتمه را بکشند. قیمت ها در سطح بالاتری قرار دارند، اما باید از آن به عنوان یک فرصت یادگیری استفاده کنید. زمین دشوار، چالش حفظ خطوط تامین، و شرایط آب و هوایی شدید علیه هر دو طرف توطئه کردند.

این روستا در دامنه جنوبی قفقاز بزرگ با ارتفاع 1505 متر از سطح دریا واقع شده است. او فراتر از آن رفت تا اقامت ما در پنانگ را به یک تجربه مثبت تبدیل کند. کارکنان و تیم رانندگان ما خدمات مشتری گرا هستند و روز عروسی شما را ویژه می کنند. در پایان روز سواری زیبایی در ساحل بود. ما همچنین از آنها برای رزرو یک راننده / گشت و گذار در تمام روز به پایین Pitons استفاده کردیم. همه این نقاط مثبت جنبه های منفی خود را دارند. من چند توصیه برای ارائه دارم، اگر شما اهل منطقه نیستید، خیلی سخت بود که بدانید ترولی از کجا حرکت می کند زیرا آنها به سادگی به شما آدرس می دهند. چه بخواهید در یک هتل، استراحتگاه، کشتی تفریحی یا حتی یک رستوران کار کنید، مقاله "مدیریت گردشگری: همه آنچه باید درباره گردشگری بدانید" به شما کمک می کند تا در این صنعت رقابتی شروع کنید. علاوه بر تمام آن نکات منفی، ممکن است کار تنهایی نیز باشد – مجبور باشید دوره های طولانی را دور از دوستان نزدیک و خانواده خود بگذرانید.

این جزیره برای رزرو حداقل 7 شب برای شما و دوستانتان با هزینه 39000 دلار با تمام وعده های غذایی و فعالیت ها در دسترس است. من آنها را به دوستان و خانواده توصیه می کنم. سلام عکس های زیبایی گرفت که تا ابد آن ها را گرامی خواهیم داشت. تور مورد علاقه ما تور جزیره با راهنمای تور ما کالو و عکاس سلام بود. کالو همه چیز را خیلی خوب توضیح داد (به انگلیسی)، خنده دار و بسیار مهربان بود. ممکن است تفاوت های زبانی نیز وجود داشته باشد که باید آنها را در نظر بگیرید. این همچنین یک شغل با استقلال واقعی است – رئیس شما ممکن است 12000 مایل دورتر باشد!

از اکثر رهبران بپرسید که آنها چه چیزی را در مورد شغل بیشتر دوست دارند و پاسخ ربطی به سفر نخواهد داشت. چه شغل دیگری به شما اجازه می دهد با یک پیشخدمت ویتنامی یا یک قاطرچی بربر دوستی عمیق بسازید؟ اجازه دهید یک محلی شما را در حین غذا خوردن به شما نشان دهد و راه خود را در یک شهر جدید کشف کنید. وقفه‌هایی از کنسرو کردن شامل تفریح ​​با یک پنیرساز محلی و یک برشته‌کننده قهوه است. از آن 44 نفر، دو کانادایی، دو شیلیایی، یک بریتانیایی (من!) و بقیه یا از استرالیا یا نیوزلند بودند. رانندگی تقریباً دو ساعت طول کشید و او در تمام جاده های کوهستانی بسیار نرم رانندگی کرد و حتی چند بار برای هوای تازه و دیدن مناظر زیبا توقف کرد. ما به تازگی از یک سفر 10 روزه شگفت انگیز تولد سافاری با دو نوه (13 و 16) خود در تانزانیا برگشتیم.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما